niedziela, 19 marca 2017

#32 Kwiatowy zawrót głowy



Wiosna kojarzy mi się z kwiatami, słońcem, zielenią, niestety jeszcze nie ma takiej idealnej wiosny, ale już przygotowałam stylizację być może na specjalną okazję (np na zbliżające się komunie, albo randkę) ale i na co dzień. W tej stylizacji chciałam skromność połączyć z nowoczesnością nawet znalazłam kilka zdjęć z pokazów z motywem kwiatowym, stylizacje gwiazd i celebrytów. Niebieskie koszule będą coraz bardziej widziane w sieciówkach. Ich duża fora ma przypominać koszulę pożyczoną od chłopaka (ta sama idea co spodnie typu boyfriend). Wzór kwiatów w każdym okresie letnim sprawdza się idealnie i nie wychodzi z mody od kilku sezonów. Mam nadzieje, że i wy się trochę zainspirujecie i kwiaty zawrócą wam w głowie tej wiosny.



































Koszula- Bershka
Spódnica- Primark
Buty- H&M
Okulaty- Sinsay 
Kolczyki- Primark

Czekamy na wasze opinie :*

2 komentarze:

  1. Pięknie:) Koszula jest świetna, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motyw kwiatów ! Piękna spódnica i te buciki :)

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy