niedziela, 12 lutego 2017

#31 Inspiracja modą męską z FW jesień/zima 17/18


Ciężko jest podzielić street style na modę męską i modę damską. Większość stylizacji na różnych fashion weekach jest uniwersalna. Ja stworzyłam moją wersję stylizacji street w trochę bardziej "przyziemnej" wersji. Rzeczy, które widzicie kupiłam z wyprzedaży, a na dodatek możemy odwzorować nimi trendy najlepszych stylizacji z całego świata, które pewnie są warte wiele tysięcy. Kurtkę oraz spodnie znalezione w sieciówce Bershka (spodnie-10 euro, kurtka-25 euro). Zdradzę też małą tajemnicę często kupuję rzeczy w małych sklepikach na rynkach tak jak ten golf  za 30 zł. Uważam, że bez metki i wielkiej marki można znaleźć ciekawe i inne rzeczy od tych w sieciówkach. Dzisiaj krótko, ale treściwie. Mam dla was też zdjęcia stylizacji z różnych stolic mody, którymi się zainspirowałam. Większość z nich to stylizacje męskie, ale czy kobieta wygląda w nich źle? Zostawiam was z tym pytaniem :*

Mam też dla was niespodziankę związaną z tym iż eMdzeJ we wtorek mija już rok na blogu. 
W kolejny weekend na faceboku znajdziecie informacje dotyczące wyprzedaży mojej szafy, która odbędzie się na Vinted.pl ale i w prywatnych wiadomościach na fanpagu. 



























Spodnie, kurtka- Bershka
kolczki- Primark
okulary- Sinsay

Czekamy na wasze opinie :*

1 komentarz:

Obserwatorzy